Functioneel beheerder Afas

Aanstellingsomvang

0,8 - 1,0 fte

Vacaturenummer

97.7

Locatie

Bedrijfsbureau

Met ingang van

Zo spoedig mogelijk

Soort vacature

FulltimeParttime

Soort dienstverband

Tijdelijk voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband

Wie zijn wij

NassauVincent bestaat uit twee scholengemeenschappen: CS Vincent van Gogh en het Dr. Nassau College. De organisatie omvat acht locaties in Assen, Beilen, Gieten en Norg. De stichting NassauVincent is met ingang van 1 januari 2024 opgericht om de samenwerking te bestendigen.

 

Wat ga je doen

Voor het bedrijfsbureau zoeken wij een functioneel beheerder AFAS voor 0,8 – 1,0 fte. Het betreft een tijdeijke aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.

 

Wie ben jij

 

Of het nu gaat om het aanpassen van workflows, het instellen van signalen of het delen van je up-to-date kennis, jij bent de expert die onze scholen nodig hebben. Vind jij het leuk om ervoor te zorgen dat AFAS gebruiksvriendelijker en verder geoptimaliseerd wordt binnen NassauVincent? Hou jij van het oplossen van complexe puzzels en zet jij jouw creatieve ideeën om in actie en concrete oplossingen? Durf jij de uitdaging aan om samen met de collega's van HR en financiën AFAS op een hoger level te krijgen? Dan gaan wij graag met je in gesprek over de functie van Functioneel beheerder AFAS.

 

 

Wie zoeken wij

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van AFAS binnen NassauVincent. Momenteel wordt AFAS gebruikt voor de financiële, personeels- en salarisadministratie. In de toekomst willen we het ook gaan inzetten voor diverse HR-processen, zoals werving en selectie en de gesprekkencyclus. Je bent als expert de gesprekspartner en het aanspreekpunt voor je collega’s. Jij weet als geen ander welke wensen en behoeftes de gebruikers hebben en op welke wijze zaken slimmer ingeregeld kunnen worden. Je zorgt daarbij voor een groot draagvlak binnen het team en de organisatie. Daarnaast ga je onder andere aan de slag met het optimaliseren van de autorisatiestructuur en het verbeteren van de aansluiting op andere systemen.

 

Je signaleert ontwikkelingen, doet proactief verbetervoorstellen en vertaalt deze naar een plan van aanpak voor het realiseren van efficiënte werkprocessen. Je werkzaamheden zijn ook deels ad hoc. Jij weet hierbij de spoedvragen en de wensen die even kunnen wachten goed te filteren en te prioriteren. Uiteraard benader je elke vraag klantvriendelijk en kunnen jouw collega’s een servicegericht en duidelijk antwoord verwachten.

 

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met AFAS Profit en Insite in een soortgelijke rol.
  • In bezit van certificaat en/of deelnamebewijs AFAS Profit trainingen, of bereid deze te behalen in het eerste half jaar.
  • Procesgericht denken en een analytische blik.

Wat bieden wij

  • Een stimulerende en ondersteunende werkomgeving.
  • Een tijdelijke aanstelling van 1 jaar voor minimaal 0,8 fte, met de intentie deze om te zetten naar een vast dienstverband.
  • Het betreft een nieuwe functie binnen onze stichting die op termijn zal worden beschreven en gewaardeerd conform de FUWA-systematiek zoals beschreven in de cao vo. De functie is voorlopig gewaardeerd op schaal 10 van de cao vo (min. €3.031,- / max. €5.030,-).
  • Reiskostenvergoeding woon-werk van €0,17 km. met een maximum van 60 km. enkele reis.
  • Voorwaarden conform cao vo, zoals een eindejaarsuitkering (8,33%), vakantietoeslag (8%), ABP-pensioenregeling.
  • Aanvullend op de cao vo biedt NassauVincent een collectieve arbeidsongeschiktheidsregeling en diverse fiscale voordelen.

 

Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent het Gedrag vereist. Het natrekken van referenties en het controleren van diploma’s maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

Sollicitatie informatie

 

Wanneer je vragen hebt over deze vacature mag je altijd contact opnemen met Martine Maris, Directeur Bedrijfsvoering via m.maris@nassauvincent.nl.  

 

Solliciteren

Heb je interesse en voldoe je aan de functie-eisen? We zien graag jouw sollicitatie tegemoet! Een motivatiebrief voorzien van curriculum vitae kan tot en met vrijdag 10 mei a.s. gestuurd worden naar Martje Postma, administratief medewerker P&O, e-mailadres werkenbij@nassauvincent.nl, onder vermelding van vacaturenummer 97.7.

 

De eerste gespreksronde vindt plaats op donderdag 16 mei 2024.

 

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld.

 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Telefoonnummer *
E-mailadres *
Upload je motivatiebrief en CV *Voeg hier PDF, Doc of Docx bestanden toe. De maximale upload grootte is 15 MB .
Sleep en plaats bestanden hier Bestanden verkennen

Toestemming voor het verwerken van jouw persoonlijke gegevens (AVG):
Je geeft door middel van het versturen van je sollicitatiebrief en CV toestemming voor de verwerking van jouw gegevens gedurende de sollicitatieprocedure. Conform de privacywetgeving wordt met jouw gegevens vertrouwelijk omgegaan en enkel voor het doel gebruikt waarvoor ze zijn opgevraagd. Jouw gegevens worden uiterlijk binnen 4 weken na afloop van de selectieprocedure vernietigd, tenzij je toestemming hebt gegeven om de gegevens langer te bewaren. Wil je meer weten over ons privacy beleid? Ons beleidsplan privacy is opgenomen op onze website onder 'Downloads - Sectie: Privacy'. https://www.dr.nassaucollege.nl/dr-nassau-college/downloads